Besökare

söndag, juli 01, 2012

Vilken dag.!

Söndag och till en början väldigt fint väder, solen sken men sen kom molnen och det blev lite grått och trist så jag tog med mina stora pojkar och åkte in till stan för en mysig dag. Vi gick på bio och såg nya Ice age 4 3D, superolig film med lite spänning. Efteråt blev det fotbollskort och Star warskort på BR, perfekt sysselsättning när vi fick vänta på maten en stund.Mina pojkar är nog roligast i stan, dom fick välja vart dom ville äta och då väljer dom Pizza Hut, men väljer pannkaka när vi väl är där :) Mina små charmtroll, vi har haft en fantastisk dag.
Liam har varit på ett sånt bra humör och har varit positiv till det mesta.


Sen mötte jag upp världens bästa Linda för en fika och massa prat, en evighet sen vi sågs :)
Kommer att sakna dig när du åker iväg snart.

Har spenderat halva veckan i Sala hos världens bästa Tanja och Danne :) Så mysigt och trevligt.

Känner att jag är lite mör i kroppen såhär på söndagen (mitt eget fel kan jag säga), men imorgon är det nya tag och ny vecka.!


Kram på er alla...

Inga kommentarer: