Besökare

tisdag, juli 17, 2012

Blodsockerfall...

Är det höst ute eller är det sommar? För "varmt" för höst och för "kallt" för sommar. Jag vill ha soliga dagar så man kan ligga vid stranden utan att ens fundera över hurvida man behöver en tjocktröja eller inte :(

Men det finns solarium och äventyrsbad ;) Sen blir det lite extratid på gymmet också. Det blir inte roligare än vad man gör det till. Imorgon är det fullspäckat schema med massa skoj :)

 Idag har jag ont i vänster axelpart, aj aj aj, in mot nacken och ner. Känns ungefär som att ha två metallplattor inopererade i nacken/axeln. Jag är liiiite stel tror jag. Bör göra något åt det snarast...

Min älskade dotter fyller 15 i september och "the big suprise" är nu klart. Hon kommer att bli såå glad och överraskad. Mer vågar jag inte säga eftersom hon läser mammas blogg såklart! <3 <3 <3







Idag har det varit en jobbig och trött dag, alla har varit sega och trötta och ingenting har väl egentligen fungerat som det ska :( Men det är bara att rycka upp sig, sova lite och ladda upp batterierna se fram emot morgondagen. Det är alltid en morgondag oavsett glädje eller sorg.
Fast jag lider så med Liam när vi har en dag som idag, när han vaknar på morgonen och man vet att det här är ingen bra dag. Det går liksom inte att bryta det då, man biter i det sura äpplet och försöker att underlätta så mycket som man bara kan för honom. Han har varit splittrad och lite frånvarande idag, ätit superdåligt och har haft världens taskigaste humör. Det gör sitt till också när blodsockret inte håller en jämn nivå.

Nä nu ska jag leta efter John Blund, för trött är jag inte fast jag borde vara det.

Kram på er alla och ta vara på dom människor som ställer upp och vill er väl. Dom vännerna som ni vet håller er kärt oavsett vad. Viktiga och riktiga vänner :)

1 kommentar:

knasmamman sa...

vilken tur att i morgon är en ny dag! Ge dig själv en stor kram för att du lyckades göra hans och eran dag så bra som det gick.
kram "supermamman":))