Besökare

tisdag, juli 17, 2012

Livets balansgång...

Ja då försvann den måndagen också, den sprang förbi.
Har hunnit tränat dubbelpass idag, först spinning och sen Core (mage, rygg, axlar m.m)
Det var verkligen superskönt att få koppla av lite :) Jag mår verkligen så mycket bättre nu när träningen och maten har kommit igång ordentligt. Sen har det varit parken med barnen hela dagen, även om solen har lyst med sin frånvaro.

Bus i parken med barnen och kompisar :)


Minoe älskar att vara ute :)
Mammas hjärta :)


Min lilla Neo älskar att klättra
och hänga på allt :)


Har funderat en del idag, livet är verkligen orättvist, vissa åker rakt igenom det på ett bananskal (vilket inte jag skulle tycka va kul) andra kämpar och kommer ett steg fram och två tillbaka. Jag har nog tur som ända har fått en viss balans på mitt liv, vet vad jag vill och hur jag når dit. Lyfter fram det positiva och fokuserar på det istället för att se alla misstag och misslyckanden. Tror ändå någonstans att livet blir lite vad man gör det till, vad skapar vi för förutsättningar för våra barn, vad får dom för syn på livet och hur uppfattar dom andra människor egentligen. Våra barn är vår framtid och det är viktigt att lära dom rätt saker. Det är okej att bråka, gråta och vara arg, det tillhör livet likaväl som det tillhör att få vara glad, lycklig och bara tillfreds med sig själv och livet.

Jag är nu 32år och njuter av livet varje dag, visst fattas det ett par pusselbitar, men det är inget jag fokuserar på eller stör mig på. Det kommer när man minst anar det, när man inte funderar och tänker så mycket :)





 Men det finns människor som aldrig slutar att förvåna mig och ibland skär det i hjärtat riktigt djupt när jag vet att det sårar dom jag älskar och bryr mig om mest av allt och alla. När det skadar och sätter djupa ärr, då är det inte okej längre, då måste jag iallafall tänka om och omvärdera. Jag dömmer aldrig någon, alla är vi speciella och intressanta på ett eller annat sätt, vissa mer och vissa mindre. Men det vi ska komma ihåg är att vi alltid är riktiga människor med riktiga känslor och det ska man inte spela på eller leka med.

Mammas Liam <3 :)


Det finns en komiker som jag verkligen tycker så mycket om. Han är äkta, sig själv och brutalt ärlig. Han bjuder på sig själv och står för det han tycker, helt amazing :) Magnus Betner. Tittade på en av hans shower idag och jag låg på golvet och vred mig av skratt, Man får inte vara så finkänslig om man ska lyssna på honom :)

Nä, nu kallar John Blund, tror jag iallafal :) Sov gott alla underbara :)
Natti natti <3 

Inga kommentarer: