Besökare

söndag, juli 29, 2012

Vågar jag det här...

Söndag idag och det har varit en rolig och innehållsrik helg.

Fredagen bjöd på massor av bus med mina små hjärtan, älskar verkligen dom dagar där vi bara gör som vi vill. Inte så många måsten och krav att leva upp till. En kravlös fredag där vi tog dagen som den kom. På kvällen mötte jag upp min storasyster Petra, bästa Lisa och Johanna för att käka gott på söder. Sen blev det Golden Hits "all night long", hade så otroligt roligt. Tack tjejer för en vansinigt rolig kväll :)

Lördagen bjöd på sol och värme, en bra dag för Liam dessutom som spenderade fm i soffan med lite lördagsmys.. Värmen tar på honom, det är jobbigt och han äter sämre än vanligt så blodsocker nivån är inte där den ska. Men vi gör det bästa av situationen och fokuserar på det positiva och förstärker det.

På kvällen åkte jag till en fantastisk människa, åt och drack gott. Jag känner mig en gnutta bättre idag än vad jag gjorde igår, hm undrar varför? Har fått mycket att tänka på men jag kanske ska sluta tänka lite för en stund och bara känna efter, kanske våga känna efter för första gången och bara vara jag, "klä av" sig och se vad som händer. Skala bort ett lager eller två.  Kanske känner och finner jag något som jag aldrig upplevt förut? Hmm, känner mig lite annorlunda idag, på ett bra sätt men jag kan inte sätta fingret på vad... Lite läskigt är det...
Vågar jag det här? Ja, jag tror verkligen jag kan det.
Tack för att du finns i mitt liv :)

Det är läskigt när man träffar en människa som ser rakt igenom ens själ men samtidigt så är jag så tacksam över att jag inom sin tid kommer att bli hel och kanske få hitta rätt...

Idag ska jag träffa bästa Linda :)

Varma kramar till alla underbara människor ;)

1 kommentar:

knasmamman sa...

Så klart du vågar! Om man inte chansar så kan du ju inte heller vinna!;) Massor av kramar till dig super morsan