Besökare

fredag, juli 13, 2012

Såå mycket bättre....

Livet blir inte alltid som man tänkt sig, det är som en berg och dalbana. Ibland upp som en sol och ibland ner som en pannkaka. Just nu pekar pilen rakt upp :) Men ibland kan man behöva en kram, det säger så mycket mer än ord. Nu är det fredag och helg igen, dom närmaste 2 veckorna är fyllda utav massa roligheter och bus.



I September så blir det äntligen semester på riktigt, ska bli sååå skönt och dessutom är nu resan klar i vår med mina stora pojkar. Härligt! Två riktigt härliga händelser att se fram emot.
Det är så härligt med sommar när barnen kan vara ute och leka och man själv kan ta en fika i solen.
Eh, men var är sommaren någonstans? Är det det här som kallas sommar, ja just det SVENSK SOMMAR.



Det sker så mycket positivt i min familj just nu så man hänger knappt med, vi är inne i ett skönt stimm just nu. Fick ett samtal från autismcenter idag och nu är det första mötet inbokat.
 När vi var där och hälsade på så träffade Liam en kille som jobbar där som heter Niklas, en fantastisk människa och Liam och han fann varandra på en gång. Sen när jag gick kursen  "Första steget" så var han en av dom som höll i den. och idag så var det just han som ringde och jag blev så glad att det just är han som ska handleda och ha hand om Liam :) Så augusti månad kommer att bli en händelserik månad, mycket nytt som händer men bara positiva saker.




Jag har världens bästa barn, bästa vännerna och dom allra viktigaste och mest betydelsefullaste människorna i mitt liv. Saknar mina fina vänner som har semester på sitt håll <3 ;)

KRAMAR TILL ER ALLA OCH NJUT AV SOMMAREN NU ;)

Inga kommentarer: