Besökare

tisdag, juli 24, 2012

Ledsen :(

Vart är sooolen :(
Nu börjar jag ruttna på den här sommaren, vill ha sol och blå himmel ;)

Idag har jag hunnit me en hel del, baka bullar, gjort paj och varit och handlat och solat.
Imorgon kör träningen igång igen! UNDERBART!!!
Men ikväll kommer världens bästa Liam hem och jag längtar såååååå mycket :)

Det är så tråkigt när människor måste lägga sig i andras liv och försöka förstöra och tro att dom är så mycket bättre än andra. Bättre förresten, hur är man när man är bäst....? Hmm, blir ledsen när det händer mig eller mina vänner :( Säger man något så får man också stå för det oavsett, antingen är man tyst eller så står man upp för det man tycker. sen måste alla människor få umgås med vem man vill och passar det inte andra så får det vara. vi är inte mer än människor och därmed inte heller perfekta.



Kram på er alla och njut av sommaren (vilken sommar?) Ha ha ha ;)


Inga kommentarer: