Besökare

fredag, juli 20, 2012

Liam borta!?

Nu har min älskade Liam åkt iväg till sin moster, åh jag va så ledsen när han gick. jag har visserligen varit ifrån honom förut men då har han varit på hemmaplan med morfar, nu är han iväg fem dagar. Det är såå jobbigt när han går ut genom dörren, många funderingar från en mamma.
Kommer det gå bra? Hur går tågresan? m.m

Vi mös och kramades en låååång stund i soffan tidigt imorse innan han skulle iväg. Jag var faktiskt ledsen men vet samtidigt att både han och jag behöver detta. Fem dagar går fort och snart är han hemma hos mig igen ;)


Mitt hjärta <3

Mammas sötnos...


 Min lilla Minoe är så härlig, hon vaknar på morgonen, äter välling och sen är det raka spåret ut i hallen för att hämta sina sandaler och fleecetröjan, japp FLEECETRÖJAN. Hon skulle kunna bo i den hur varmt det än är ute ;) Sötnosen min ;)


Minosan ute på språng :)


Kram på er alla och njut av helgen och sommaren ;) 


Inga kommentarer: