Besökare

tisdag, juli 03, 2012

Livet är bra nu...

Jag har verkligen dom allra bästa vännerna i världen <3 Tack för att ni finns.
Har haft två fantastiska veckor med ett leende på läpparna hela tiden, livet känns bra nu.
Denna vecka händer det en del saker, både roliga och lite mindre roliga. Men det är bara att ta tjuren i hornen, för efteråt känns allting toppen.!

Bästaste Tanja och jag <3


Sötaste Freja på väg på kollo <3

Såhär kul har man med bra vänner :) Bästa Marie.!


Det är fantastiskt när man får ägna all sin tid på barnen och bara vara <3 Göra det som faller en in utan alla måsten och krav. Bara få njuta av sommaren, och just nu är det en sån bra period för Liam. Han är så glad och go, vill hänga med på utflykter och saker som vi gör. Det strålar om honom, och är mina barn lyckliga så är deras mamma det oxå. och eftersom jag går runt med ett leende på läpparna och njuter av livet så vet jag att vi alla mår väldigt bra.!!!


Bästa killarna på Pizza Hut <3


Lek i parken :)


Mammas lilla Minosan <3


Världens bästa Liam <3


Bästa Julian <3

Bästaste Neo bus <3

Jag har världens vackraste (stora) dotter som aldrig vill vara med på kort, men nu tänker jag lägga ut ett kort på henne för att hon är så fin. Det känns lite roligt nu när hon snart är 15 och jag är 32, vi har så roligt ihop. det är något speciellt att ha en dotter som är så stor när jag är så ung ;)
Ha ha! Eller hur det nu va!? ;) Vi har en speciell relation jag och Jennifer <3

Vackraste Jennifer <3

 Just nu känns allt så bra precis som jag sagt förut, men oj vad jag saknar min storebror. Det fanns så mycket som jag ville säga honom innan han bara försvann ifrån oss. Det är 1år och 4 månader sen han lämnade oss och jag saknar honom såå mycket varje dag. Det är superjobbigt att veta att han inte kommer tillbaka, jag kan inte ringa honom och fråga hur han mår :(
Ett stort håll som aldrig kommer att fyllas ut...
Jag älskar dig Conny <3



Nä nu ska jag iväg denna underbara soliga tisdag.
Njut av solen och drick mycket (vatten såklart) :)

 


Inga kommentarer: