Besökare

torsdag, oktober 04, 2012

Mammas kille :)

Det har varit en vecka med massor av MÅSTEN på agendan så nu är jag slutkörd.
Liam har haft en superbra vecka på förskolan, allt har rullat på och jag kan som stolt mamma säga att han igår (onsdag) var med på hela röris och var så positiv och glad. Det var en glad mamma som fällde en tår när sms:et kom från lotta på förskolan. Vilket framsteg!

Röris med Lotta :)


Jag är så stolt över Liam och över alla hans framsteg han gör. otroligt vilket arbete och vilket engagemang som pedagogerna på förskolan lägger på honom. Han är trygg, känner sig delaktig och framför allt ser jag på honom att han känner gemenskap. Han har fått kompisar som tycker om honom, han pratar och leker med andra barn. Han blir inte satt i något fack utan alla tycker om honom för den han är. Åh, jag ryser, för det är helt otroligt vad som kan hända med ett barn då det får komma till rätt ställe med dom bästa pedagogerna.


Liams fina höstlöv klätt i pärlor


Liam är verkligen en helt fantastisk pojke med så många färdigheter, han är glad och väldigt mån om att andra ska ha det bra. tycker inte om orättvisa och inte heller när någon är ledsen.
Börjar få lite mer koll på hur jag ska hantera honom i olika situationer, det är fortfarande svårt i vissa lägen då jag känner mig helt maktlös och bara tappar fokus, det blir för mycket även för mig ibland :(

Idag har det varit en lång dag, har rensat i barnens rum och insett att shit vad leksaker dom har. Så nu har jag rensat bort en del stora bilar som låter, perfekt att ge bort till två bilgalna killar :)
(Vad era pojkar ska bli glada Jocke och Lena, *blink blink*)
Sen blev det genrep och sen lite jobb på det :) Och som gräddet på moset så rev jag av ett föräldramöte på dagis också. Dom hade gjort ett bra bildspel med en bra presentation om hur dom jobbar med barnen inom alla olika pedagogiska områden. Väldigt informativt möte.

Imorgon är det fredag och helg igen :) Och min älskade Jennifer kommer.
Den blir innehållsrik kan jag lova så det är bara till att sova nu så man orkar med.


Finaste tjejen :)
 

Charmtrollet mitt :)
 

Bröderna bus :)


Godnatt alla goa vänner :)


  

Inga kommentarer: