Besökare

måndag, oktober 01, 2012

Härlig helg med goa vänner

Höst ute nu och ganska ruggigt faktiskt :( La mig en stund i solariet imorse och samlade ihop alla tankar och känslor. Det är mycket som händer nu i mitt liv och jag är så glad att jag har dom bästa vännerna omkring mig.

Mitt lilla hjärta :)

Bästa Liam :)


I fredags så blev det till att fira att Johan fått nytt jobb, så lite mat och dricka blev det på kvällen, barnen hade disco och  mysfaktorn var hög.

Johan firar nytt jobb
 

Minosan har fest på bordet


I lördags var det sista fotbollsträningen ute och som vanligt så var det latte och bus på vallen.
Liam hade en jobbig lördag men den löste sig till de bästa till slut.
Jag åkte till stan och käkade middag med fina Elene, inte setts på 12 år men som vanligt så kändes det som om det var igår. Alltid lika roligt med en runda på söder med mycket trevligt sällskap och mycket skratt. Tack Jocke och Henrik för en trevlig utekväll.

Fotbollsträning på vallen
 
Elene i sin snygga outfit för kvällen :)
 

En helt vanlig lördag :)
 

Hårnät eller kassler :) ???
 


Söndagen och innebandy och föräldramöte....eller....eh.... Nehe, inget föräldramöte här inte, men kul var det att se alla grabbarna spela och se hur kul dom faktiskt har på planen. Sen blev jag bjuden på lunch i centrum för att sen ta med alla goa barn på bio. Efter mycket om och men så blev det jag och fem busungar som åkte till stan och såg på Modig, åt popcorn och sen rundade vi av med lite McDonals.


Förväntansfulla barn

SNART börjar filmen
 
 
Elliott tog en liten "tupplur"
under filmen 
 
En nöjd Iza på väg hem
 

Lite roar barn på bussen :)


Neo och Minoe hade en heldag med sin morfar igår med massa bus så det var fyra trötta trollungar som somnade gott igårkväll efter duschen.

Idag är det måndag och ny arbetsvecka med massa hård träning. Blir till att lägga sig i tid denna vecka tror jag bestämt... :)

Kram på er alla goa där ute :)

Inga kommentarer: