Besökare

torsdag, maj 17, 2012

VARDAG

Jag mår faktiskt väldigt bra just nu, har människor omkring mig som gör mig glad och som jag trivs tillsammans med. Härliga vänner som förgyller mina dagar och som finns där när man behöver dom som mest. Sen finns det ju alltid människor som måste finnas där och vara elaka och otrevliga. Man förstår inte hur dom orkar eller vad problemet egentligen är. Men det är bara att stå på sig och vara stark, inte alltid lika lätt som det låter men allt brukar lösa sig till det bästa i slutändan :) Det viktigaste är att man tar vara på dom människor man har omkring sig som verkligen betyder något och som lyfter upp en :)


MIN SON JULIAN HAR SKRIVIT MITT NAMN: CECILIA FRYKMAN ;)



Nu är det långhelg och den ska vi bara njuta av. Ska träffa en tjejkompis, shoppa, åka till en stor härlig lekpark med världens bästa barn :) och sen ska vi nog hinna med lite annat bus också. Sen blir massor av skratt och annat skoj så klart...  Så skönt att inte ha så många måsten, bara ta dagen som den kommer. 4 fantastiska dagar innan nästa veckas alla måsten kommer. Eftersom det har varit stängt hos barnens dagmamma då det har varit världens magsjuke snurr (elaka bakterier som kommer tillbaka dessutom) som måste få ett slut så har denna veckas måsten fått skjutas upp till nästa vecka :)

Liam har haft en bra vecka trots att den inte sett ut som den brukar. Vi har tagit en dag i taget och han har haft mycket morfartid och då mår han så himla bra. Jag ser fram emot hans arbete som snart ska börja, han har redan gjort massor av framsteg det senaste året. Ibland är det så klart ett steg fram och två steg bak men med en positiv inställning så blir det alltid bra till slut. Det gäller att ta det lugnt och fokusera på det som fungerar och det som inte fungerar hittar vi en lösning till.


VÄRLDENS GLADASTE TJEJ ;)


Det är skönt att få bara vara Cicci en stund och bara få vara och göra lite andra saker. Älskar att jag mår så bra, jag skrattar, umgås med mina vänner och bara njuter av livet. Älskar mina barn och dom mår också så himla bra. Mår dom bra, mår jag bra! Vilken skillnad det kan vara, livet är verkligen en bergodalbana, det gäller att hitta balansen och få allt allt att fungera och rulla runt.

Kram och njut av solen ;)



1 kommentar:

knasmamman sa...

Det låter som du har en bra tid just nu. Njut!! Det är du/ni värda!!
kram T