Besökare

tisdag, oktober 09, 2012

Helgen i korthet...

En underbar helg har passerat som har spenderas med bästa barnen och dom goaste vännerna man kan ha. Veckans fredagsmiddag hos Johan och Elin.

Lördagen bestog av fotbollsturnering på vallen, Julians och hans kompisar spelade tre matcher och vann dessutom alla. Nöjda killar som stolt tog emot sina första medaljer. Bra kämpat!
Sen blev det middag hos Jocke och Lena, trevligt sällskap och så himla go mat.

Centrumlaget grupp 2

Nöjd kille :)


I söndags blev det dessvärre ingen innebandy för grabbarna, men vi tog oss ner till vallen och tittade på när Iza och hennes lag spelade sin fotbollsturnering. Lite mys och middag på kvällen hos fam: Jansson hans också med. Det var en trött Minoe som åkte bilen med "pappa Johan" hem ;)



Måndag idag och många måsten. Det har varit jobbigt men samtidigt ruskigt skönt, nu är bollen i rullning och jag känner mig 10kg lättare. Några stenar föll av idag och jag har ett par puzzelbitar att få till i veckan innan jag kan njuta helt och känna mig glad igen.

Jag har världens bästa vänner som finns för mig och mina trollungar i vått och torrt. Riktiga vänner som bryr sig på riktigt. Jag har världens goaste barn och dom är underbara. Lite omstrukturering i livet just nu, men bara till det bättre.


 
Idag har jag dejtat Johan hela dagen nästan, en morgonfika i centrum och sen lite ärenden hit och dit för att innan jobbet inta världens goaste och mumsigaste lunch på MAX. Nu behöver jag ingen mer mat på den här veckan :) Jag kan säga att jag hamnade i matkoma efter maten, helt färdig för att gå och vila en timme eller två ;)
 
 
Friscomål, chilli cheese, pommes med
bacon och ost för att slutligen dricka
en hemmagjord lyxshake med choklad :)
 





Nu knackar John Blund mig på axeln och det är dags att sova.
Jag älskar min stora familj av hela mitt hjärta ;)
(och ni vet vilka ni är )

1 kommentar:

knasmamman sa...

låter som att livet går framåt på plus sidan och det är du så värd!
mega kram!