Besökare

söndag, juli 08, 2012

Positiva framsteg

Oj oj oj... Hade en fantastisk kväll igår tillsammans med bästa Lisa och Rebecka. Mycket skratt, dans och MINTU :) Lisa du är bara för jäklaa goo. En sån underbar vän som alltid bjuder på sig själv.
Jag säger bara: "Vart är min tupperwareburk" (viftandes med ena handen i luften. Oh shit, jag tror jag dör"

Lisa och jag :)

Hela lördagen va en riktigt skön dag, var ute i parken med mina små hjärtan och lekte. Julian och Liam valde tacos till middag, sen gjorde vi äppelpaj till efterätt *mums*  Bara massa mys och kärlek <3

Liam :)

Julian och Neo :)

Minosan :)

Neo gräver ett stooort hål :)


Det är så underbart att Liam har utvecklas så mycket den senaste månaden, han är gladare, positivare till saker, han tecknar som aldrig förr och han har börjat prata och förklara saker.
Men han är så begåvad när det gäller IT, räkna och komma ihåg saker. Och vilket detaljseende han har, helt otroligt. jag är så glad att det går bra för honom, nu är det sommarlov så allting drar igång nu till hösten igen. lite förändringar kommer att ske men bara till det positiva för oss. Massa kul :)


Världens bästa Minoe :)


Julian längtar till han ska få börja ettan, "då går man faktiskt i skolan på riktigt mamma"
Men just nu njuter vi av sommaren, att kunna cykla, bada och njuta i vänners goda sällskap.
Har fortfarande det där fåniga leendet på läpparna ( känns så jäkla skönt och bra)


Mina fantastiska barn :)
(Jennifer saknas <3 )



Idag är det söndag och det har varit en riktig mysdag, spelat spel med massa skratt och bus :)
Imorgon bläddrar jag ett blad till och tar ett nytt steg framåt, spännande saker händer just nu *pirr*

Kram på er alla 

Inga kommentarer: