Besökare

torsdag, juli 05, 2012

Härliga torsdag :)

Då har denna underbara torsdag passerat och jag har hunnit med både nytta och nöje :)
Hade en riktigt välbehövlig städning i morse, både dammat, dammsugit och skurat., inte det roligaste men ett ont måste. Men det blir ju inte roligare än vad man gör det till, så på med musiken på hög volym och sen va det bara att sätta igång :)

Eftersom solen lyste med sin frånvaro idag så hann jag med en liten snabbis i solariet oxå. Så skönt att få bara ligga där och njuta en stund. Koppla bort allt och bara vara.


På eftermiddagen drog barnen ner till vallen och spelade fotboll, det är så härligt med sommar. Ungarna som bor runtom går ner till vallen och kör fotboll och dom har lika kul varje dag, stora som små. Åldern spelar ingen roll, alla får vara med. En sån härlig gemenskap bland vuxna och barn.

Neo bus :)


Sötaste Minosan :)


Själv har jag varit i stan och träffat världens bästa Linda, en fantastisk kompis med ett hjärta av guld. Vilken vän, vi har alltid så roligt. Skrattar och busar <3 Man ska ta vara på dom som gör en glad och förgyller ens vardag med skratt, glädje och lite bus. Hi hi hi!
Det är så skönt att bara få stanna upp en stund, träffa en vän och få en sån där bra och skön kram som man vet är fylld med massa kärlek :) Tack Linda för att du är så underbar <3



En skön promenad genom Gamla stan med Linda :)
Nu är jag så trött att ögon faller ihop snart, dags att sova :)
Puss och nyp i stjärten...


Följ mig gärna på Instagram: skruttmamman
Twitter: cecilia frykman (@cecilia frykman)


Inga kommentarer: