Besökare

måndag, juli 30, 2012

Tänk efter...

Idag har jag det varit en jobbig dag för Liam, morgonen började fel och det är aldrig bra med en dålig start. Sen när klockan passerat 10:00 och äntligen fått i oss frukost så hade han lugnat sig lite och påklädningen gick okej. Sen vid 11:00 var det fullt ös ute på gården med vattenkrig varvat med burken och bärplockning :) Liam har ätit superdåligt i 3 dagar nu, inte ens pannkaka går ner :(

Efter lunchen så åkte vi och träffade finaste Marie och Alicia för lite bad och lek. Massa härligt skratt och prat :) Vilken underbar människa du är Marie ;) Du är värd respekt och någon som älskar just dig och dina fantastiska barn :)





Det är så skönt när Julian och Liam är ute å gården och leker, dom har så härliga kompisar som alltid tar hand om varann. Alla får vara med och ingen är utanför oavsett ålder. Vilken gemenskap det är :)


Mamma och Minosan <3


Sötnosen nybadad :)


Trollunge <3

Varför är det så att dom som pratar mest om andra och tror sig veta bäst, och dessutom tror sig vara snyggast i hela världen alltid faller hårdast i slutändan. Tänk om folk kunde stå för vad dom säger om andra människor, stå för att det faktiskt är dom som har förstört för andra. Kan man inte det kan man lika gärna vara tyst :)


Man ska nog rannsaka sig själv innan man tycker och tänker om andra högt,. Är man så himla bra själv och vad tycker andra egentligen? Det är bara så tråkigt att vissa människor inte kan ta kritik på rätt sätt utan tar allt så personligt och sätter taggarna utåt i precis alla situationer.  Roligt och intressant ämne om hur människor agerar för att nå dit dom vill :) Hmm!






Snart ska vi åka till världens bästa Tanja, som jag har saknat henne. Nedräkning börjar idag...
Tack pappa för att du är du och alltid finns där för mig och barnen :)

Kram och godnatt på er alla goa :)

2 kommentarer:

Marie ❤ sa...

Jag måste säga, du är inte bara snygg och trevligt. Du är jävligt smart också, bristvara av den sorten i vissa delar av vår kommun... Det är bara luta sig tillbaka och vänta på smällen, det har jag gjort och ÄNTLIGEN kommer den utan att jag behövt lyfta ett finger. På köpet har jag fått lära mig vilka jag kan kalla vänner, eller ens vilja ha som vän...man ska förtjäna att vara min vän och jag är hellre själv än att vara med sånna som inte är värda det. DU är en sån jag med stolthet skulle kalla vän ❤

Skruttmamman sa...

Du är en sån jag mer än gärna kallar för en riktig och äkta vän <3 Riktiga vänner och äkta människor är mer än gärna välkommna att få vara en del av min familj. Du är en fantastisk människa Marie. Tack för att vi funnit varann ;)