Besökare

torsdag, juli 26, 2012

Underbara dagar :)

Igår spenderade jag dagen med världens bästa Linda, hon har varit på Cypern i 2veckor så vi hade sååå mycket att prata om, massor av skratt såklart. God lunch, långpromenad och sen blev det parken med mina älskade små hjärtan :) Tack Linda för en fantastisk dag <3

Bästa Linda <3



Minosan ;)

Bästa syskonen ;)


Bästa Neo ;)


Idag tog åkte jag och Julian in till stan och gick på bio och såg favoriten The amazing spiderman, den va riktigt bra :) Vi hade en riktigt mysig dag i stan idag.

En något trött Julian ;)




Det svenska sommarvädret är verkligen intressant, det går upp och ner. Solen lyser med sin frånvaro och regnet hänger i luften, härligt :)
Ska försöka komma iväg till min mamma snart och även åka och hälsa på bästa Tanja, saknar er :)
Jag älskar sommaren och den här sommaren är fantastisk, helt underbar ;)

Njut av sommaren ;)


Inga kommentarer: