Besökare

måndag, juli 23, 2012

Tröttare än tröttast :)

Jag saknar min Liam så otroligt mycket nu, men imorgon kväll kommer han hem igen :)
Det är verkligen så himla tomt när han inte är hemma, allt är som sagt så annorlunda.
Idag har det varit "höstväder", känns sådär eftersom jag vill ha sol och värme, så undrar vart solen har tagit väder...  



Idag har jag verkligen inte gjort någon nytta alls, jag är så himla trött idag :( Vet inte riktigt varför men men...  Det har blivit lite parken och lite bad för barnen. Snart ska det läggas barn och sen ska jag lägga mig i soffan och somna till någon bra film, brukar bli så... :)

                                                                    Mys i parken <3


Bästa Julian <3


Bästa Neo <3


Bästa Minosan :)

Kram på er alla och *gäääsp*





1 kommentar:

knasmamman sa...

vad skönt att få hem lillkillen:)
och tror att det är vädret som gör att man är så trött, skulle kunna sova ett år tror jag.
Kram på dig vännen!!