Besökare

fredag, juli 06, 2012

FREDAG

Fredag och jag är supertrött! Men det är väl sommarlovet och alla aktiviteter som gör att man blir trött, långa dagar utomhus. Men det är härligt att bara vara, bara få se glädjen i barnens ögon. Återigen inga måsten eller krav eller åtminstonde finns det helt plötsligt inte så många av dom kvar.

Jag va inne i stan med min dotter i onsdags och åt glass i kungträdgården och käkade lunch på Pizza Hut (mina barn gillar den restaurangen). Vi hade så mysigt, pratade, skrattade och bara mös, så underbart! Det är så himla viktigt med ensamtid för varje barn. Jag som är ensam gör så gott jag kan och tar verkligen vara på varje tillfälle som jag får.

Men vad kan gå fel när man har så fantastiska människor omkring sig <3

Nu blir det lite lunch i magen och sen ner till vallen igen :)

Kram på er alla goa :)

Inga kommentarer: