Besökare

onsdag, juli 18, 2012

AMANDA EGILSSON

Det finns en tjej som heter Amanda Egilson som designar smycken, en helt enastående och fantastisk människa med ett hjärta av guld :) Hon ger varje smycke hon skapar en personlig "tatsch". Jag har en ring som hon designat där det står ÄLSKAD och när jag tittar på den varje dag så känner jag mig verkligen älskad. Precis så vill jag att min son med autism ska känna sig varje dag, ÄLSKAD! Han vet om sina fel och brister och blir konstant påmind om det så nu ska jag beställa ett halsband åt honom med precis samma text som på min ring så att han varje dag vet att just han är ÄLSKAD.

Mitt favoritsmycke hos Amanda är det fantastiskt fina halsbandet "Lycky coin" -silver






Jag rekommenderar varmt hennes webbshop där du finner all information du behöver :)
shop.amandaegilson.com

(Ni finner även länken på min sida under "Övriga länkar")

Inga kommentarer: