Besökare

måndag, juli 02, 2012

Jag mår så bra.!

Ibland blir man förvånad och ibland blir man det inte. Det är helt otroligt att vissa människor får skriva och uttrycka sig hur som helst om människor utan någon vetskap om någonting egentligen utan dom tror en massa saker och häver ur sig efter det.  Massa folk reagerar men väljer att vara tysta, varför? För fridens skull eller. Man ska inte behöva ta massa skit och påhopp bara för att vissa människor inte fixar när det går emot dom. Man måste kunna ge och ta och se saker från olika perspektiv. Ja ja, det finns folk till allt!

Men huvudsaken är att man vet vart man står och är glad och lycklig. Jag är glad och mår som en prinsessa just nu :)
Är så glad att jag har världens underbaraste människor omkring mig, världens bästa vänner som alltid finns där :) Ni är guld värda och högt prioriterade.

Idag har jag busat med mina guldklimpar i parken. Vi har spelat fotboll, gungat och allt därtill. Supermysig måndag :)

Kram på er alla :)

Inga kommentarer: