Besökare

torsdag, juli 19, 2012

Vilken underbar dag det har varit idag. På fm hade jag megamys med Julin, Neo och Minoe. Lek i parken och god lunch sen va det dags för småfisarna att sova lite middag.
Liam har spenderat sin fm med sin morfar, bio och lunch i stan :)

På väg mot nya äventyr :)


n skön och mysig båttur ;)


På eftermiddagen tog jag Julian och åkte till Gröna Lund :) Åkband på och sen va det bara att köra på. Julian åkte bla Vilda musen, hans första riktiga berg o dalbana. Jag kan säga att jag trodde han skulle kissa på sig. Bilden får tala för sig själv <3 Mammas stora kille




Julian och jag tog lite lotter och spelade på olika chockladhjul, första spelet blev storvinst,  likaså ville han vinna en smurf till lillebror Neo <3 Så då köpte vi en lott så va det problemet löst. vinst igen, ja vad man säger man, han har turen med sig iallafall ;)

Mammas hjärta <3

Sen va det dags för lite god mat och något att dricka :)

Pizzaslice i solen :)


Köra bil och motorcykel va skojigt :)



Stolt kille hemma på gården igen :)

Jag älskar min Julian så himla mycket ;)

Nu har jag packat allt till Liam, han ska åka med sin morfar till min lillasyter i 5 dagar. Kommer bli så tyst och annorlunda, kommer att sakna ihjäl mig efter honom <3 Men jag och barnen ska hitta på massa skoj så tiden gårr fort ;)


Nu blir det sängen då John Blund kallar på mig, alltid sen i säng :(

Kärlek till er alla <3 <3 <3


Inga kommentarer: