Besökare

måndag, juli 30, 2012

Jag är ganska bra ändå :)

Vad är det för skön sommar vi har i Sverige, solen skiner med sin frånvaro, det är kvavt och klibbigt och regnar varannat om :( och sen lite blåst på det. Men det är ju svensk sommar i ett nötskal...

Igår träffade jag bästa Linda, pratade och tog en lång promenad runt Tyresö på 3 timmar. Det var verkligen jätteskönt att bara få rensa huvudet ordentligt. Ut med allt jobbigt och in med massor av nytt och positivt, så idag känner jag att jag mig stark och tror lite mer på mig själv. Fick ett samtal idag och ska i höst göra något som jag länge drömt om men inte riktigt vågat förut, nu är det dags att fortsätta utvecklas och ta några steg framåt. Det kommer att bli bra det här :)
Det är så kul när folk tror på en och ser något som man inte själv sett förut. Då blir man lite stolt och växer som människa, jag är ganska bra ändå :)


Minoe tog sig en 2 timmar lång sovstund
 när vi var på promenad

Vi hittade en liten kompis på vägen hem :)

Barnen fick välja middag och såklart så blev det mammas pannkakor, så Neo och jag gjorde iordning smeten och gräddade på för fullt :)

BusNeo ;)




Ha en fantastisk dag alla goa :)


Inga kommentarer: