Besökare

onsdag, juli 11, 2012

Livet är toppen

Fick kontakt med en gammal barndomsvän till mig idag som jag ska träffa imorgon och fika med. Vi upptäckte på en gång att vi hade massor av gemensamma saker att prata om. Ska bli så roligt att träffa henne igen :)

Har varit på gymmet idag och kört Shape, ett pass med vikter. Så skönt att själv kunna bestämma hur hårt man vill gå ut. Har bokat en personlig tränare som ska hjälpa mig att få ordning på min axel och rygg som spökar under en period, så nästa vecka kör vi igång med det :) Få ett specialprogram ihopsatt till mig.

Som sagt så är det mycket som händer nu, först ska vi ha lite semester. Åka på massa utflykter och hitta på massa skoj. Träffa goa vänner och släkt. 

Liam har fått massa kompisar ute på gården och dom leker så himla bra och fint. Julian plockar och fixar med sina fotbollskort, det är MYCKET FOTBOLL här hemma just nu :)

Men nu blir det lite solarium, eftersom inte solen är här så tar jag mig till en annan sorts sol ;)
Åh, jag mår så himla bra, livet är fantastiskt <3

Ikväll blir det ett längre inlägg om Liam, autism och den jobbiga vardagen som måste fungera :)



Inga kommentarer: