Besökare

lördag, juli 14, 2012

SUPERMYS

Min älskade lilla Liam ska åka ifrån mig i 4 dagar, han ska åka med sin morfar till sin moster. Han älskar att vara där och busa. Han behöver miljöombyte, vi behöver få ett litet brake från varandra även om jag kommer sakna ihjäl mig efter honom. Men han älskar  sin moster och hennes Daniel.
Liam behöver få komma iväg ensam och bara vara ett par dagar. Han har en speciell relation med sin morfar, en väldigt nära och viktig relation, en stor trygghet.


Min söta lillasyster och jag <3
Saknar dig hjärtat ;)


När lillpyret åker iväg så ska jag passa på och göra sånna utflykter som annars är omöjliga för oss att göra då Liam inte fixar det.
Jag älskar min Liam över allt annat men ibland önskar jag att man kunde få ha en helt vanlig dag, där sömnen, maten och humöret håller en jämn nivå. Där människor har förståelse och inte dömmer...
Jag hade aldrig klarat mig och haft det så bra som jag har det om inte jag haft min pappa, han är superviktig för mig. Han ger mig den tid och den avlastning jag behöver för att jag ska orka och inte gå in i väggen. Bästa pappa <3

Bästa Liam :)


Igår fyllde min mamma år och jag hoppas att hon hade en fantastisk dag och kväll, jag kommer snart och hälsar på dig mamma. Grattis igen och massa kramar till dig :)

Idag är det lördag och vädret spökar lite, sol och sen regn och sen sol igen....
MEN vad gör det egentligen när man mår toppen och har världens bästa barn.
Supermysig dag har vi!

Kramar i massor till er alla :)

2 kommentarer:

Åsa sa...

Jag läser varje nytt inlägg i din blogg, och jag imponeras över den glädje du lyckas hitta i allt. Du är så fin, cicci och jag saknar dig som kollega. Jäklar vad jag hade roligt på jobbet då!

hoppas ni får riktigt mysigt, och Liam kommer få det underbart bra med morfar.

Kärlek i massor
/Åsa

Skruttmamman sa...

Tack Åsa. Blir alldeles rörd. Jag saknar dig oxå, måste verklige ses snart. Jag försöker hitta det positiva och fokusera på det även om det ofta är svårt.

Kärlek till dig och familjen Åsa.

//C