Besökare

måndag, juli 09, 2012

Födelsdag, 1år äldre :)

Jaha då va  man ett år äldre, och det känns precis som det gjorde igår då jag bara va 31år. Idag är jag 32, lite snyggare, lite klokare och lite bättre :) Nä skämt o sido så har jag haft en fantastisk dag.



Fått så mycket kärlek av familj och vänner, ätit gott och fått fina presenter i alla olika former. Vaknade imorse av att min allra bäst hade ringt mig för att gratta mig innan hon begav sig utomlands.
Min storebror och hans fru har varit på fika, alltid lika trevligt. Min mamma har ringt och mina systrar och min pappa har grattat mig ordentligt, det är så härligt att ha alla dom bästa omkring sig.


Finaste sommarblommorna fick jag av min storebror och hans fru :)

Jag började min dag med ett spinningpass, det är så skönt att äntligen ha kommit igång med träningen igen. Bra mat och motion är pricken över i:et. Jag mår verkligen så himla bra just nu. Hösten är planerad och det händer mycket nytt och även del upplevelser och massa kärlek. Några förändringar men bara till det bättre och bara positivt. Man vet vilka som verkligen betyder något för en, det är dom som står där oavsett vad och stöttar mig och barnen till 110%



Jag och Julian myser i solen :)


Julian cykar :)


Sen tyckte Jullian att det va mammas tur :)

Liam är så himla fantastisk på alla sätt och vis, precis som alla mina barn. Men det har hänt såå mycket positivt den senaste månaden, vi är inne i ett positivt stimm just nu. Vi suger åt oss av allt det positiva, jobbar med det som är lite svårare och lyfter fram det positiva, Liams alla styrkor.

Minoe gör framsteg varje dag, växer och lär sig nya saker hela tiden.

Neo är inne i sin skönaste ålder just nu, pratat på som aldrig förr (radio, vem behöver en radio när Neo finns :) ) Han är så dutig och artig.

Julian har blivit glad och positiv och njuter av livet med kompisar och FOTBOLL.



Hela ligan och mamma mår toppen, är mina barn lyckliga så är jag det också.

Kramar till er alla :) <3






2 kommentarer:

knasmamman sa...

Grattis på din dag!! tralalalal:)
kram T

Skruttmamman sa...

Tack så mycket. Det värmer verkligen. Kram C