Besökare

onsdag, juni 27, 2012

Jag är glad...

Onsdag och solen tittar fram...

Idag ska jag åka till underbara Tanja och mysa ett par dagar. Det är så mysigt där, hon och Danne har flyttat till världens finaste hus. Bara få sitta på altanen på morgonen och dricka kaffe och prata lite. Bara massa mys :)

Nu är allting klart inför hösten med barnen. Så himla skönt att veta att Liam kommer att få det bästa möjliga. Såå underbart bra! Neo och minoe kommer också att få det toppenbra.
Det händer massor nu med Liam, allt går framåt och det är bara positivt just nu.
Han utvecklas något enormt och det är nya framsteg varje dag. Vi är inne i en positiv period nu när allt bara flyter på.

Jag går runt och ler hela dagarna, känner mig så otroligt glad och mår så fantastiskt bra. Det var  länge sen jag mådde så bra som jag gör nu. Helt fantastiskt.! Känner att jag kommit dit jag vill och jag ser positivt på livet och allt därtill. Vad vore man utan riktiga och äkta människor omkring en.

Nä nu blir det till att fixa iordning allting innan vi drar iväg.

Massor av kramar till ala er :) Glöm inte att ha kul och leva livet också...

KÄRLEK.!!!







Inga kommentarer: