Besökare

fredag, juni 15, 2012

Vilken dag!

Vilken dag säger jag bara!!!

Har på fm haft mys med mina hjärtan och sen åkte Minoe och Liam till sin gudmor. Neo har varit ute på äventyr med morfar,  Julian och jag har haft en mysig eftermiddag hemma hos Rina. Julian och Evelinn har busat och skrattat i massor.  Massa pyssel, mys och fika med trevligt sällskap :)
Tack för allt.!

Ibland när saker känns tunga och jobbiga så är det så skönt att veta att det finns någon vid ens sida som alltid säger det där som gör att man orkar lite till, att man inte ger upp. Ibland känner jag bara för att kasta in handuken, bara ge upp och gömma mig under täcket en stund. Men sen när man inser vad man har och vad som är viktigt i livet så känns allting mycket bättre. Underbara vänner, fantastisk familj och massor av KÄRLEK från dom bästa <3

Imorgon ska jag åka till Nyköping och gå på bröllop, världens bästa Anna ska gifta sig och jag är helt lyrisk. Ska bli så spännande och fantastiskt <3 Ska bara njuta av min fantastiska helg.


Kram på er alla goa vänner :) och njut av helgen :)




Inga kommentarer: