Besökare

torsdag, juni 14, 2012

Efter en fantastisk dag med barnen så börjar jag nu mina förberedelser inför Annas och Adrians stora härliga bröllop på lördag. Ska bli helt fantastiskt roligt och fint att se dom gifta sig i Nyköping.
Allting är så gott som klart, kläder, skor, present m.m

Anna är en helt fantastisk människa, en supervän som alltid finns där. Hon är guld värd. Nu har hon och Adrian bestämt sig för att gifta sig och det kan inte bli mer rätt <3

Det blir bilresa dit och hem och sen övernattning på hotellet som brudparet har abonnerat.
Allt detta kan sammanfattas i ett ord: MAGISKT!! <3

DET ÄR KÄRLEK I LUFTEN <3




Imorgon är det dags för Liam att åka till sin gudmor för en myshelg. Han har packat sin väska och noggrant lagt ner kläder, filmer och så klart sina käraste ägodelar Star Wars :) Vi får hoppas på en bra dag imorgon. Mammas guldkille <3
Minoe ska också spendera sin helg med sin gudmor.

Neo och Julian ska ha en morfarhelg med massor av skratt och bus, den är planerad in i minsta detalj. Älskar mina små skruttar <3 Jennifer har Ekencup i helgen och jag håller tummarna att dom vinner sina matcher på lördag och söndag så jag på måndag hinner se en match iallfall. Heja Bolton.!!!


Mammas nyduschade sötnos Neo :) <3

Världens bästa 6-åring :)
Mammas fotbollskille Julian <3


Nu blir det lite te, macka och en bra film förstås :)
Kram på er alla goa :)




Inga kommentarer: