Besökare

måndag, juni 11, 2012

En liten uppdatering...

Solen skiner och det var ett tag sen jag skrev här nu. Mycket har hänt och många förändringar kommer det att bli framöver men det viktigaste är att ta det lungt och andas. En sak i taget så kommer allt att falla på sin rätta plats.



Liam har blivit mera känslosam och visar mer kärlek nu, helt fantastiskt.Hans tal har nu tagit ett steg framåt och han pratar nu ännu bättre. Det är dom små framstegen som gör att man orkar och när man får det där leendet på läpparna så är det som om hela världen öppnar sig för en. Min lilla Liam som är så go och underbar.

Har varit och pratat med skolsköterskan och skolläkaren idag och dom tog min oro ang storebror på allvar så nu är den bollen i rullning också. Det är så skönt när man får prata med människor som lyssnar. Riktiga människor.

Jag är lyckligt lottad som får ha världens bästa människor omkring mig och barnen, människor som bryr sig och ställer upp. Det är så jobbigt med svartsjuka människor som inte kan tygla sitt humör. det tar så mycket onödig energi ifrån en. Men det finns en lösning på allt och jag har en magkänsla av att detta kommer sluta bra. Fantastiskt bra!!!

Idag har jag gjort alla min sk "MÅSTEN" men oj så bra det känns. Fått mycket uträttat idag.

Mina underbara barn :)

Buspojkarna :)


Mammas prinsessa :)


I veckan som varit så har jag varit i Söderhamn och hälsat på min mamma, det är så mysigt där. Lugnt och skönt och absolut inga krav eller "måsten", bara få vara Cecilia :)
Barnen är lugna och harmoniska och kan springa ute på gräsmattan.

Kvällspromenad till vattnet hos mamma :)

Världens finaste kille :)


Det har också varit avslutningspicknick med Julians 6-års avdelning med tipspromenad och uppträdanden. Jättemysigt :)
På torsdag är det kolavslutning och min stora grabb ska börja i 1:an efter sommaren, tyckte inte det var länge sen har började på 6-års. 1 år går fort :)


Nä nu ska jag ta tag i lite praktiskt arbete innan jag hämtar mina småtroll :)

Glöm inte att ta vara på varann då livet är för kort för att hålla inne med vad man känner och tycker!




Inga kommentarer: