Besökare

fredag, juni 15, 2012

FREDAG :)

Härliga fredag :) Det känns som om allt flyter på nu, livet känns bra. Lite mindre roliga saker sker inom kort men resultatet av dom sakerna blir fantastiskt. Och ett bra resultat är viktigast då jag kommer få lugn och ro och kunna fokusera på framtiden :)

Idag när jag vaknade så hade jag och barnen myspys i soffan och sen en härlig frukost med massa skratt och bus :)

Snart så ska Liam och Minoe till sin gudmor och jag ska hem och packa och fixa det sista till Annas och Adrians fantastiska bröllop imorgon <3

Det är inte lätt att få allt att fungera och jag måste anpassa mig efter Liam mycket men med världens bästa pappa så fungerar min vardag bra. Vi har funnit en väg som passar oss just nu och utan barnens morfar är det svårt. Men jag lägger mitt pussel, vänder och vrider på alla bitar och försöker få dom på sin plats. När en fallit på plats så är det dags att flytta på nästa, ingen dag är den andra lik. Men med fantastiska människor som alltid vill väl och finns där plus en bra och positiv inställning så går det mer än bra.

Det kommer bli en tuff höst när Liams intensivträning drar igång, men det som är viktigast är att Liam får det han behöver och har rätt till. Alla mina barn är unika och speciella på sitt sätt och det ska man ta vara på och lyfta fram allt positivt och alla bra styrkor som finns, det som man är lite mindre bra på får man träna och jobba lite extra med. Det gäller att vara positiv, lyhörd och lugn.

LUGN & RO, STABILITET OCH TRYGGHET ÄR VIKTIGA VERKTYG I ETT BARNS LIV.!
Det är viktigt att ett barn bara få vara ibland och inte göra någonting alls...

Kram på er alla vänner :)

Inga kommentarer: