Besökare

onsdag, juni 13, 2012

BLÄÄÄÄ

Ibland blir saker och ting som man tänkt sig och ibland funkar ingenting. Idag är en sån dag där allt gått emot mig, allt som var inplanerat har blivit ändrat och det är lite kaos i hjärnan just nu.
Måste på ett viktigt akut möte för att en "händelse" har blivit flyttad tills nästa vecka istället för augusti. HERREGUD, inte min dag idag. Skulle inte ha klivit upp imorse.

Men men, igår hade jag en underbar dag på leklandet med mina stora pojkar Julian och Liam. Vi hade en fantastisk dag med mycket skratt och bus. Den kan jag leva länge på. Liam var sådär sprudlande glad och harmonisk hela dagen, vi åkte tåg, körde flygplan och massor av annat skoj.
Bröderna bus lekte så bra tillsammans och hade i princip hela leklandet för sig själva.

LIAM


JULIAN


Nu ska jag iväg. Kram på er alla goa där ute :)



Inga kommentarer: