Besökare

onsdag, juni 20, 2012

Känns bra.!

Livet går upp och ner, ibland känns allt bra och ibland känns det mindre bra.! 
Idag när jag vaknade känner jag mig starkare än någonsin, känns som att allt börjar falla på plats.
Varje liten pusselbit måste hitta sin plats, och vägen dit börjar att arta sig. Man ska ju inte klaga när man har det så fantastiskt bra egentligen.

Igår var jag på bio med dom allra bästa och hade supermysigt, kärlek :)
Jennifer spelade sin sista match på eken cup och det var en lerig tjej som hade kämpat hela helgen :)




Det kommer att bli en bra sommar med massor av skratt och kärlek. En spännande höst med en massa förändringar, men bara till det positiva för både mig och barnen :)



Imorgon bär det av till världens bästa Tanja och hennes underbara familj för att fira midsommar och bara tanka positiv energi, jag och barnen ska verkligen bara mysa :)

Dags att njuta av det fina vädret, ut på nya äventyr med dom bästa <3




P.s Tack alla underbara för att ni finns för oss och för alla underbara ord som stärker och betyder så mycket. Kram på er <3 Ni betyder mycket för mig och barnen.!





Inga kommentarer: