Besökare

söndag, juni 17, 2012

MAGISKT.!!!

Hemkommen efter ett helt fantastiskt bröllop, MAGISKT.!
Jag blev upphämtad av Lisa och Fredrik och färden gick mot Nyköping, pirr i magen och förväntasfull. Lisa och jag hade tusen saker att prata om så resan gick på ett "kick".
Väl framme checkade vi in på hotellet, ett supermysigt hotell. Vi möttes av en koncentrerad Adrian som slipade på sitt tal :)

Bilen som brudparet åkte från kyrkan i :)


Bussen till kyrkan avgick halv tre och det var inte långt att åka men det kändes som en evighet innan vi kom fram. Väl inne i kyrkan vankade en numer nervös Adrian fram och tillbaka och väntade på att få se sin blivande fru och efter att mamma Birgitta och tärnorna gått genom gången så kom hon....
VÄRLDENS VACKRASTE ANNA.! WOW, helt magiskt. Åh, jag är så stolt över henne och Adrian.

Anna, våran egen askungen <3

Världens vackraste par

Konfetti i massor <3

Såååå fina :)


Efter vigseln så var det middag på hotellets festvåning, helt underbart gott och allt så himla perfekt. Många tal och massa skratt. Sen blev det dags för brudparet att skära tårtan. Brudvalsen dansades till Chris Medinas- What are words. (och då grät jag en skvätt eftersom den hade jag på Neos och Minoes dop)  Så romantiskt allting.



Nu har dom äntligen fått varandra och dom är nu Mr and Mrs Hedar <3

Ja detta kan jag leva länge på, äkta kärlek!!! Älskar er Anna och Adrian <3


Ta vara på den kärleken som är äkta och på riktigt <3



2 kommentarer:

knasmamman sa...

Låter som du har haft en kanon helg och det är du värd så klart! Var rädd om er!
kram

Skruttmamman sa...

Tack det vämer :)Hade en magisk helg med massor av kärlek och underbara vänner. Hoppas att allt är bra, kämpa på!! Massor av kramar :)