Besökare

lördag, juni 16, 2012

ÄNTLIGEN :)

Då har man packat och fixat klart allt inför Anna & Adrians härliga bröllop i Nyköping <3
Väntar bara på Lisa och Fredrik som jag ska åka dit tillsammans med. Det kommer att bli fantastiskt mysigt och fint <3



Saknar mina små hjärtan så det gör ont i magen, men nu ska jag fokusera på helgen och ha det underbart. Jennifer har Eken cup idag och solen skiner med sin frånvaro (som vanligt när det är Eken cup) men förra året så vann dom allt, och dom spelade handboll på den mest lerigaste planen ni kan tänka er. SÅ kämpa på nu tjejer i Bolton!

Nästa vecka sker det mycket roligt och många förändringar, ser fram emot det :)
Mina barn och jag är värda det bästa med dom bästa! Tack alla underbara människor som alltid finns där och peppar och stöttar.

Min mamma hade skickat kort på mig och min storebror när vi var små som jag fick igår. Blev så glad och lite tårögd, saknar Conny så fruktansvärt mycket <3 fick ett kort på mig när jag är 10 månader och Minoe är sååå himla lik mig, KÄRLEK!!

Kram på er alla :)



Inga kommentarer: