Besökare

fredag, augusti 31, 2012

Fullt ös

Har varit lite tyst här på bloggen då det har varit lite att stå i denna vecka.

Veckan har gått bra och det har fungerar helt felfritt på förskolan för dom små. Dom trivs så bra och jag känner mig trygg när jag lämnat dom. Minoe lyckades få sig lite förskolebaciller och fick lite feber igår men nu är hon pigg som en nötkärna igen och det är full fart på henne. Lite förkylda och trötta är vi hela gänget efter veckan som varit.

I onsdags spelade damerna hemmamatch på vallen och jag, Julian och Liam gick dit och tittade. Det var flera barn från Julians klass där så dom var ett helt suporterlag med flaggor som hejade fram Tyresös damer till seger med 6-2.


Taggade grabbar :)
 
Igår var jag i stan och fikade och shoppade med bästa Tanja. Önskar att vi bodde närmare varann, saknar dig så hjärtat.hon är en sån där vän som alltid finns där oavsett vad, när eller hur!
 
När jag kom till skolan igår så satt Julian och Frej och byggde ett fantastiskt fint sandslott, dom levde sig in och lekte verkligen så himla bra. Så vad gjorde jag, jo jag satte mig på sandlådskanten och väntade en halvtimme :)
 
 
 
Jennifer har varit här i veckan så det har varit fullt hus :)
Idag har jag haft "headache from hell", seg i kroppen trots att jag sov 2 timmar på dagen idag!?
Eh, sjuk? Jag? Nää, det har jag inte tid med. Efter en treo så känner jag mig faktiskt en aning piggare, tror jag behöver sova så jag ska nog ta och leta upp John Blund tidigt ikväll.
Barnen fick välja fredagsmiddag och efterätt idag, hemmagjorda hamburgare blev det med massa tillbehör, sen blev det glass till efterätt. Nu sitter 4 mätta, nyduschade små vildar i soffan och väntar på fredagsmyset :) Underbart med helg, men underbart är också kort har jag hört... :)
 
Imorgon är det en fullspäckad dag med massa skoj på agendan, börjar dagen med fotbollsträning :)
Nästa vecka börjar jag äntligen att dansa igen, längtar såå mycket :)
 
 
 
 
Kram på er alla, nu ska jag duscha, sen blir det till att tokmysa i soffan med filten och kudden, risken är att jag somnar kanske :)
 

 
 

Inga kommentarer: