Besökare

lördag, augusti 04, 2012

Känns okej ändå

I säng alldeles för sent och upp alldeles för tidigt men  så är livet som småbarnsförälder och jag gillar när man har hela dagen framför sig. Har i ärlighetens namn lite svårt att släppa det kärringjäveln sa igår till min son men tänker inte lägga mer onödig energi på henne. Hon fick sig en avhyvling och det räcker.

Finaste Liam :)


Jag och Liam var och hälsade på nya förskolan igår där barnen ska börja snart, helt fantastisk personal som bara pratade om Liams bästa och vad han behöver. Man blir så glad och lycklig över människor som tar sitt ansvar och bryr sig. Alla tre kommer att få det fantastiskt bra, magkänslan var mer än bra igår när vi lämnade förskolan. (eftersom jag är extremt arbetsskadad och lite skeptiskt så är det ett väldigt bra betyg)


Neo tar sig en liten paus i trappan :)


Idag ska min energi gå till mina barn på fm sen blir det renoveringsobjekt med bästa Lisa. Vad gör man inte för dom bästa vännerna man har, vi ska röja i Lisas hall och göra fint. Lite målning och tapetsering, något jag älskar att göra och är bra på.
Sen får vi se vad kvällen bjuder på...

Idag kommer Marie och hennes små söta hem igen, ni är saknade ;)

Nu är det disco i köket med bamses dunderhits och frukost i köket :)

Kram på er alla goa





Inga kommentarer: