Besökare

söndag, augusti 19, 2012

Vilken mysig helg...

Då var helgen över och jag har haft det fantastiskt bra och mysigt.

Fredagen blev en enda stor tacosfest, Julian hade två kompisar hemma och det var full rulle. Vi åt som sagt tacos och glass till efterätt, mycket kickbike och nintendo. Det blev en succe :)

På lördagen hoppade vi över stranden och tog oss till Kaatach med Josefina och Elton, fullt ös medvetslös. Gärna allt på samma gång och gärna innan....hmmm.... Jag undrar vilka som hade roligast på nya gungan, barnen eller Josefina och jag :)

Båtarna är kul

Gungan


Bästa Liam


Neo bus


Mammas minosan


Weeeeiiiii


Liam och Neo gillade båtarna, dom körde på full gas, vilket samarbete :) Minoe ägnade sig åt sälen som låg på land, hon va lite skeptisk och tyckte den kunde röra på sig lite iallafall (den är gjord i trä!)
Julian och Elton röjde vid rutchkanorna och var genomblöta ganska fort. En fantastisk rolig dag med härligt sällskap.

På kvällen blev det chinamat sen var det dags för drink hos fina Marie. Kvällen blev inte riktigt som vi planerat men vi hamnade på Golden Hits och hade så jäkla kul, dans in på sena natten.
Jag älskar att dansa och där kan man alltid räkna med bra musik oavsett vilket humör man är på :)
Hemma och i säng vid 04:00 och upp vid 07:00, härligt :)
Idag har jag och Julian varit i stan och shoppat loss inför skolstarten imorgon. Väska, skor och kläder såklart och sen nytt pennfodral med Barca såklart. Allt är Barca just nu, allt är fotboll just nu eller så har det väl alltid varit men han älskar fotboll min Julian. Imorgon ska jag och Liam shoppa kläder, han ska välja själv har han bestämt och så får det bli den här gången :) Köpte nya ryggsäckar till Liam och Neo idag så nu är dom packade och klara till förskolestarten på tisdag. Neo har packat ny napp, och den "lilla" smurfgosedjuret", den ska bo på dagis säger han :)

Bäst Julian


Efter maten drog Julian till kompisar och jag fick mig en fika och pratstund med bra och trevligt sällskap. Det är så roligt hur allt kan bli ibland, vad man möter för människor och hur man ibland får vänner man verkligen synkar med. Upptäcker många likheter som inte trodde fanns där.
Livet är inte alltid så lätt och innanför skalet finns mycket man inte har en susning om, man ska inte tro så mycket utan ta reda på det faktiska istället :)



Kram på er alla goa :)

Inga kommentarer: