Besökare

lördag, augusti 18, 2012

Rutiner igen :)

Lördag och solen lyser med sin frånvaro så det blir inte stranden idag. Fm har bestått av att städa, rensa kläder och duschat. Dags att ta en dag på stan med bästa killarna imorgon och köpa lite nytt inför skolstarten på måndag och inskolningen på dagis som börjar nästa vecka. Och vad barnen väntar och är förväntasfulla på allt som komma skall, det ska bli skönt att nu efter sommaren få återgå till alla rutiner och få lite struktur och ordning igen, det blir lätt så att man slappar till allt lite under sommarlovet.

 Lunchen är intagen och dom små sover. Snart ska vi träffa upp en kompis och röja på Kaatach.
Får se vad kvällen har att bjuda på, har en känsla av att den blir bra!

Mitt i allt "kaos" som vi kan ha hemma ibland så blir jag så glad när jag tittar på Liam och inser hur mycket han har utvecklas under sommaren. Hur stor han har blivit och hur han försöker och gör framsteg hela tiden. Även om han backat på vissa områden så har han ändå gått framåt på andra och jag är så stolt över honom. Han är verkligen unik och så otroligt go min Liam.

Hade ett bra samtal igår med en viss person och jag hoppas av hela mitt hjärta att vi kan få ordning på allt det här nu och fokusera på det som är viktigt. Att alla ska må bra och få det som dom har rätt till och inte vara så bitter över allt. 

Julian och Liam när dom va småfisar :)


Neo några månader :)

Minoe några månader :)

Njut av denna lördag och ha det så bra :)


Inga kommentarer: