Besökare

onsdag, augusti 15, 2012

Lite bra, lite sämre...

Idag är det fritids igen för Julian, en liten mjukstart inför skolstarten nästa vecka. Har pratat med rektorn för barnens förskola idag och det här kommer att bli fantastiskt bra. Minoe och Neo hamnar på avdelningar som passar dom som handen i hansken och Liam har ett skräddarsytt program som passar honom. Så mycket positiva människor omkring sig kan det inte bli annat än bra.

Idag är det möte som står på agendan och jag har väl inte så höga förväntningar, men vi får väl se. Jag tror på mig själv och vet vart jag och barnen står så vi får se om man denna gången kan få träffa en handläggare som är mänsklig och inte så "inrutad" som många kan vara som bara går efter en mall och inte ser till hur saker och ting fungerar i det verkliga livet. Fel människor på fel plats som inte har någon aning om vad dom egentligen pratar om.

Jag pratade med en vän igår kväll och det är verkligen så himla skönt att prata med henne då hon förstår mig, hur jag känner och tänker. Hon är en stark människa som inspirerar mig och jag känner att hon verkligen av egen erfarenhet vet vad hon pratar om, all kärlek till dig vännen. Håller tummarna för er.
Åh, vad jag är trött, känns som om man skulle behöva få sova en vecka eller två. kroppen är som betong, går på ren vilja just nu. Skulle behöva göra något avslappnade och uppfriskande snart :)



Den här dagen känns inge vidare bra, känns jobbigt allting. Mina barn får mig stark och jag älskar dom mer än mest ;)

(Kan inte någon komma med något positivt idag)

Kram på er alla och ta vara på dagen :)

1 kommentar:

knasmamman sa...

Skickar en stor mega kram!!!