Besökare

måndag, augusti 27, 2012

Härlig helg

Då va denna helg över men oj va kul och bra jag har haft det :)

Inskolningsdagen i fredags gick jättebra. På måndag ska Liam gå själv och jag är med dom små fram till lunch sen får dom klara sig själva :)


Minosan cyklar

Liam leker i båten
 

Neo kör buss
 

Minoe har lagat mat tll mamma


På kvällen var det fredagsmys med barnen, tacos stod på menyn (barnens val), efterätt blev glass. Sen blev det vin och massa snack med bästa Marie innan färden gick av mot Golden Hits för massa dans.
Det  fascinerande med människor, hur dom man uppför sig i olika miljöer.
Men summan av kardemumman är att vi hade superkul och där dansgolvet är, där är jag :)
Hem och nerstoppad i sängen 04:15 för att sen gå upp med tuppen 06:00


Mina glassmonster, dom bästa :)


På lördagen va jag en aning trött men jag stod nere vid fotbollen och kollade in när Julian hade träning, trevliga människor omkring sig att prata med :)
Mysig dag med barnen med utelek, shopping, pizza. Julian, Liam och jag tog en glass på bästa glasshaket i centrum, Ben & Jerrys. Bättrade på solbrännan lite och sen på kvällen gick jag på kräftskiva, en väldigt intressant sådan :) Ha ha ha


Söndagen blev riktigt bra och skön. Jennifer kom och vi mös i massor, på em tog jag med pappa på en heldag i stan med shopping, middag på Fridays och sen blev det "Batman" på sergel. En fantastiskt mysig kväll. Han gör så mycket för mig och barnen så jag tyckte att han behövde få lite tillbaks nu :)

Idag är det höst ute, på riktigt. Dagis för barnen och skola för dom stora, fullt ös på morgonen med andra ord. Jag älskar alla vardagsmornar när alla barnen är hemma. Och idag är alla så himla glada och goa :)

Ha en bra dag :)
Kram

Inga kommentarer: