Besökare

tisdag, augusti 14, 2012

Lite semester ;)

Jag har haft en fantastisk vecka trots det ostadiga vädret, har haft dom bästa omkring mig och det är det som verkligen betyder något.



Jag vill börja detta inlägg med att säga att ingen har rätt att döma någon när man ingenting vet egentligen, alla människor kan hamna under press och göra fel, men samma människa kan faktiskt ändra sig och bli till det bättre. Jag kommer bara att publicera kommentarer som har en riktig avsändare, oavsett ris eller ros. Man måste kunna stå för det man skriver och tycker.

Jag har varit hos min bästa vän Tanja i Sala i 4 dagar och haft det så kul och mysigt med hennes stora härliga familj. Vi har myst, skrattat och bara haft det så jäkla bra tillsammans.

Bästa Freja, Minoe och Liam :)

Hysteriskt roligt i parken med Tanja, Toja
och barnen

Båten gungade och alla skrattade gott

Minosan och Liam ;)

Mysfika på stan :)


I helgen har jag träffat bästa Marie och haft en rolig och härlig kväll, varit på bio med bästa killarna och bara myst med mina barn. mitt ibland allt härliga och bra så har det varit en tuff och intensiv vecka. Liam har haft en jobbig vecka med många utbrott och ingenting har varit bra nog, han har ätit förvånansvärt bra men han har varit trött och hängig. Julian har också varit i sitt esse i helgen men oj vad jag älskar mina små liv här hemma. Hur jobbigt det än är så övervinner våran kärlek och glädje som jag och barnen har allt :)

Idag har jag varit i stan och träffat Tanja och druckit en massa kaffe, har fått en lektion i "självkänsla", klarade nog av steg ett iallafall ;) Tack gumman :)

Har träffat goa Marie och kramat lite på henne, vi klarar det här. Jag önskar att jag kunde ge dig allt tillbaks, precis som det var igår...




Jag har gjort fel i mitt liv, det finns saker jag ångrar att jag gjort, det finns situationer då jag sårat folk men oavsett vad man gjort så tror jag på att man kan förändras och bli en bra människa.



Finaste ;)


Bästa ;)


Jag tänker avsluta mitt bloggande med ett inlägg från Sara Svensson, en tjej med mycket glädje och humor :)

"Idag har jag lärt mig att: det är skitenkelt att ta ner stora takkrokar, måndagsstängt är modigt, en säng som faktiskt går att sova i borde alla ha råd att äga, man blir lätt danssugen när man är hos frissan, en defibrillator till bilen kostar typ 500kr, tant grå borde inte få jobba på KappAhl, är man mamma får man gå naken, det är tydligen otäckt att bli pillad i naveln, tacos smakar godast i större sällskap, huvudvärk är totalt meningslöst och morgontidningen behöver inte komma förrän framåt eftermiddagen...!"

1 kommentar:

knasmamman sa...

härligt med goda vänner omkring, det gör att man orkar ett tag till!:)
och jag vet och tror att alla kan förändras, på vilja och att man vill göra rätt! stå på dig bruden du är bäst!!