Besökare

fredag, april 27, 2012

SPÄNNANDE

Det har varit ett par intensiva dagar (veckor) med Liam nu, dålig sömn och många jobbiga utbrott. Och då kommer hon som alltid finns där och lyfter upp allting för mig så jag kan få "andas lite". Ikväll ska jag bara tänka på mig själv och försöka släppa alla "måsten" för en stund. Bara få vara Cecilia.

Pratade med Liams läkare nu på morgon så nu ska vi dit nästa vecka och få prata om hans sömn och få lite hjälp så vi kan få en mer fungerande vardag. Imorse åt han fil och flingor (jag var så glad), han hoppade och skuttade (va lite arg på storebror) men annars en supermorgon trots att han gick upp 04:20.

Trött, nä inte jag heller. Jag går på rutin just nu, orkar varken känna efter eller tänka på det just nu.

Känner mig glad med massor av härliga vårkänslor i kroppen :)

Njut av värmen och och solen och gör något mysigt, för det ska jag göra ;)

Kram på er

Inga kommentarer: