Besökare

lördag, april 28, 2012

Lite tankar... ;)

Hej och hå... nu är jag tillbaka igen.

Igår så sov Liam och Minoe hos sin gudmor då jag skulle ut på annat håll och ha lite egentid, lite tid att bara få vara Cecilia. Innan jag skulle iväg så fick Julian och Neo äta på McDonalds. Jag hade en rolig kväll med nära och kära. Känner att jag behöver lite mer av det, bara få tänka på annat och slappna av från alla måsten och krav.






Idag har det varit full rulle från morgon till kväll. Fotbollsträning imorse för Julian, har tycker det är så kul och går in för det till 110%. Neo och jag satt på gräset och åt korv och dricka. Myspys. Efter det så mötte vi upp världens bästa Linda (Minoe och Liam) för att sedan gå till trafiksäkerhetsdagen i centrum. Där fanns brandbilar, polisbilar, ambulans, hoppborg och lite smakprov på olika attraktioner från leklandet Kaatach. En mysig dag för barnen, sen gick vi hem och åt lite lunch. (Liam tycker det är jobbigt när det blir för mycket folk och för rörigt så det blev bara en kort stund innan han ville gå hem)





På eftermiddagen har jag shoppat lite och fikat med världens bästa Linda. Det är alltid lika mysigt att träffas och prata av sig lite. En superkompis som alltid finns där oavsett vad :) Du är guld värd Linda! ;)

Efter lite mat i magen så har jag varit ute på en långpromenad, så skönt och avkopplande. Bara få rensa huvudet lite. Det finns en sak som jag inte riktigt får kontroll på, tvekar och velar. Skulle behöva veta lite mer och få lite raka svar men det kanske löser sig eller så bara struntar jag i det. Hmmm, kan bli intressant. Har inte riktigt bestämt mig ännu.

Ha ha ha, livet är underbart, ta vara på varje sekund och bara njut men framförallt så ta vara på dom som verkligen betyder något för dig, dom som finns där och stöttar. Dom som får dig att le och dom som du trivs tillsammans med. Dom människor som vill dig väl, och lek inte med andra människor och deras känslor.





Ha en bra lördag, själv ska jag äta godis och "busa lite" ;)

1 kommentar:

knasmamman sa...

härligt! låter som en bra helg!:)
att ha nära och kära som finns är så viktigt och att det är äkta! Man behöver inte ha vänner som ställer upp när dom har lust dvs när det är för egen vinning, såna behöver man inte i ens liv!
kram på dig