Besökare

söndag, april 15, 2012

Söndag igen...

Jaha då var det söndag igen, men oj så mycket kärlek det har varit idag. Julian och jag har varit i simhallen och badat, har haft lite ensamtid med honom idag och vi har haft så himla mysigt. Han är ett riktigt vattendjur och är inte ett dugg rädd, han hoppar och slänger sig från kanten. Det var så roligt att få komma iväg till simhallen igen, bara han och jag :) Så nu är han laddad att få börja på simskola så han kan simma tills sommaren och badsäsongen är här igen. På fredag kommer storasyster Jennifer och då ska det badas igen :)

                                            Julian i simhallen

Hämtade min lilla prins hos sin gudmor idag, så nu har vi ätit pussas och kramats i massor :) Han har haft det så fantastiskt bra och jag har laddat med ny positiv energi och framförallt har jag fått sova två hela nätter :)
Tack Lena och Thomas för att ni är så fantastiska :)

                                                    Liam har somnat hos sin gudmor

Har fått hem 3 stycken böcker om autism från en fantastisk författare/människa, Anna Sandström. En av böckerna är enbart skriven för oss som söker vårdbidrag och har ett barn med ett funktionshinder. Finns så mycket som man glömmer och inte tar upp, plus allt annat som man ska tänka på. Kan varmt rekommenderas till alla som är berättigad till detta.

Veckan som kommer bjuder på lite av varje, en heldag med en spännande föreläsning, 2års kontroll med Neo på bvc, fotbollskolan börjar igen, kalas för Julian och lite annat smått och gott.
Ska bli så kul att gå på denna föreläsningsdag och jag ser fram emot den verkligen.

Nu ska barnen lägga sig och jag ska fördjupa mig i en av 3 viktiga böcker :)

Godnatt :)

Inga kommentarer: