Besökare

tisdag, april 17, 2012

Avslutning på gympan

Vaknade i morse av att Liam och Julian låg i soffan och myste. Lycka och kärlek, världens bästa killar, dom är så otroligt fina mot varandra (för att i nästa sekund bråka om ALLT :)
Barn är härliga, barn är barn. Våran framtid :)

Oj, vad veckorna går fort. Idag hade grabbarna avslutning på gympan som dom har tillsammans med sin dagmamma varannan tisdag, det är uppskattat av barnen och Annika som leder gympan är så sprudlande glad  och lär barnen varför det är viktigt att träna och röra på sig, och varför det är viktigt att dricka vatten. jag har själv varit med ett par gånger och det är superroligt.

Men idag var det inget supermorgon för Liam, han ville absolut inte vara med på gympan idag (när han är med så sitter han på en madrass och tittar på alla andra) så han fick vara med mig under gympan och sen åkte vi till Lena och lekte där. Neo älskar gympan, att få springa, hoppa och vara älgar :)

Fick ett glädjande besked idag så nu väntar jag bara dom slutliga detaljerna för att ska vara 100% klart.
Känns så skönt att det mesta just nu verkar falla på plats och vi får komma igång med Liams träning.

Julian har haft en toppendag i skolan med mycket fotboll och Minoe har busat hos Lena.

Nu måste jag förbereda allt inför imorgon då det blir en heldag med föreläsning/kurs :)

Ha en bra kväll alla ni som läser min blogg :)

2 kommentarer:

knasmamman sa...

låter som du/ni har haft en bra dag! Och bra dagar kan man leva länge på:)

Skruttmamman sa...

Ja bra dagar är guld värda och dom lever man jättelänge på :)Hejjar på dig :)