Besökare

fredag, april 20, 2012

FREDAGSMYS

Idag tog jag mina pojkar och åkte in till stan. Vi tittade lite i affärer, leksaksaffären såklart, så nu kan jag varenda gubbe i starwars. Sen hann vi med att inhandla fotbollsskor till Julians debut imorgon :) Det är viktigt med att allt ska vara perfekt då.
Efter det hämtade vi ut biljetterna till bion vi skulle se, PIRATER. Superrolig film med massor av skratt och spänning. Liam satt med sitt godis och sina chips i en halvtimme sen va han trött och ville spela på min telefon istället, så växlande han sista timmen av filmen mellan telefon och film. Men han var ju såå duktig, och Julian satt som klister och tittade. Mina pojkar. Mysdag med mamma :)

                                            Bästa killarna ;)


Liam va jättetrött efter filmen,  och när han är trött så blir det inte så bra, men i tog oss hem och väl där så vilade han sig i sin säng och tittade på starwars.

Lillskruttan har varit hos sin Lena hela dagen och hon är så duktig, så trygg och sen har hon så bra kompisar där, minisessan.



Puss och kram på er alla :)

Inga kommentarer: