Besökare

måndag, april 30, 2012

Dags att tänka på sig själv...

Måndag idag, har hämtat upp min lillasyster på centralen, alldeles för länge sen vi sågs. Så skönt att ha henne här och bara rå om  henne. Ikväll blir det god mat och massa mys. Julian vill prompt gå till brasan och titta så vi får väl göra det, för hans skull. Själv tycker jag att det kvittar :)

Veckan är fullspäckad av möten och roliga händelser, fullt ös som vanligt.
Köpte mig ett gymkort igår, nu är det dags att sätta fart och få tillbaka sitt riktiga jag. Stenhård träning och bra kost blir det nu framöver. Jag är sååå taggad och sporrad till max.
Införskaffade nya träningkläder igår så nu drar jag igång, se upp!!!

Dags att tänka lite på mig själv, får inte glömma bort att jag också måste få må bra. Jag mår visserligen jättebra men allting kan ju finslipas ;)

Mycket att göra i veckan men det lugnar nog ner sig snart, kanske, eller.... inte. (måste ju vara positiv)

Glöm inte bort att tala om vad ni tycker och tänker, det kan vara försent fortare än vad man tror och ta vara på alla bra människor ni har omkring er :)


Puss på er :)

Inga kommentarer: