Besökare

lördag, april 21, 2012

Lördag...

Nu har vi varit på fotbollsträning och Julian fullkommligt älskar att spela, han känner sig så fri och glad. Fick en jättetrevlig pratstund med en gammal kompis som jag inte träffat på länge, så himla trevligt :) Det är kul att se alla goa killar som kämpar på planen. Det va lite kallt ett tag men sen kom solen och värmde upp. Är stolt över Julian, det här är verkligen hans sport. Ögonen glittrar på honom. På planen bredvid hade damerna träningsmatch med Marta i spetsen såklart, en riktig stjärna.



Liam har en bra dag än sålänge, lite trött men ändå ok. Idag är det starwars gubbarna som gäller, han byter svärd och kollar in alla i minsta detalj. Ingen får störa eller röra hans gubbar och rymdskepp. Samtidigt så rullar en starwars film i  hans rum, den filmen som han har sett 170ggr ssåklart :) Men det är Liam och så vill han ha det, och då blir allting bäst.Nu är det tydligen starwars på DS också. Behöver jag säga att hans specialintresse är starwars, han andas starwars. Gud va jag älskar min prins.



Nu har vi käkat lunch och Neo ska sova om en stund, själv ska jag dra med mina stora barn på lite skoj idag. Jag älskar när Jennifer är här och  pojkarna är så glada. Det blir extra mycket mys och skoj då. Vi ska ha en rolig dag idag. 

Imorgon är det kalas, fullspäckad helg. Fast det är kul tycker jag.

Hej hopp :)

Inga kommentarer: