Besökare

torsdag, maj 03, 2012

Trygg i förskolan???

Läste en artikel idag:

http://www.dn.se/nyheter/sverige/sma-barn-ska-ha-hamnat-i-torkskapet

Vad är det för jävla  idioter som finns i vårt samhälle. Helt sjukt....
Och på förskolan lämnar föräldrar sina barn för att tryggt kunna gå till sitt arbete och känna största tillit till personalen. Då man tror att personalen tar hand om sitt barn och jobbar på ett pedagogiskt och professionellt sätt så gör människan såhär istället. Vet även en annan förskola i Stockholm där två sk pedagoger gjort samma sak, tvingat i barnen mat, skrikit på dom m.m. Psykisk misshandel i många år, och då även utsatt barn med särskilt behov/funktionsnedsättning för detta.
Man kan ju undra vart detta samhälle är på väg. Jag blir iallafall mörkrädd. Då jag själv är pedagog och brinner för mitt jobb. Många frågor blir det såklart...

Är så glad att jag har världens bästa dagmamma till mina barn, en fantastisk människa som lägger ner själ och hjärta i barnen :)

Minoe har varit hos Lena ett par dagar och det har fungerat så himla bra, på måndag börjar hon hos Lena "på riktigt" :)

 Min lilla prinsessa fyller 1år på söndag


Sandlådelek hos Lena :)

Ha en bra kväll och njut i solen :)

Inga kommentarer: