Besökare

torsdag, maj 10, 2012

DÅLIG VECKA...

Nu har en vecka gått sen jag skrev något. Dagarna har rullat på och jag har varit lite sjuk och supertrött.
I helgen så var det i vanlig ordning fotbollsträning för Julian och både storasyster och moster var där och tittade till Julian förtjusning. Själv gick jag hem efter halva träningen, hade ont i huvudet och halsen :( som senare blev värre så det blev att åka till farbror doktorn och pencillin. Så nu kan jag åter svälja och prata, plus att min energi är tillbaka. Känner mig jätteglad, ett leende på läpparna hela tiden. Kanske för att våren är här? ;)


Det har även gått magsjuka hos barnens dagmamma så det har varit fullt ös här hemma :) men nu är allt återställt igen och vardagen börjar ta sig an igen, nästan iallafall.

I söndags fyllde våran illa prinsessa år och det var kalas såklart :) 1år, stora tjejen! Det gick bra med Liam trots alla människor, det va en såndär dag då allting bara fungerade och flöt på, jättekul och skönt för honom. (han gick iväg och spelade sitt star wars emellanåt då det blev för jobbigt)

 MINOE 1ÅR <3

MAMMAS STORA TJEJ!



Veckan som gått har gått åt till att kurera sig, vart på jobbinterjuver, en liten kurs/föreläsning och en liten sväng på autismcenter igår. Liam var på sitt bästa humör och allt gick så himla bra. Han skrattade och lekte och byggde med både små och stor lego. (Hans favorit)
På onsdag nästa vecka börjar kursen "Första steget" på autismcenter, ska bli så inspirerande och roligt.

DET BÄSTA MINOE VET JUST NU ÄR NÄR NEO DRAR HENNE I SIN VAGN ;)

Nu har han kört sin medicin i 7 dagar och jag märker ingen större skillnad, han somnar bättre och lite fortare men han vaknar lika ofta under nätterna så jag ska ringa hans läkare imorgon så vi får följa upp detta och se hur vi ska gå vidare. Allt har en lösning.

Idag är det första dagen som han är där sen i torsdags förra veckan, och dom har varit i skogen. Något som Liam älskar! Att få plocka med kottar och pinnar, bygga och inspektera. Det är en oas för honom.

LIAM I SKOGEN MED "SIN BELLA"



Nu ska jag hämta min stora stora son i skolan och Liam hos sin dagmamma! Blir en mysig och skön promenad :)



Älskar mina små hjärtat <3 <3 <3
Tack alla där ute som gillar och läser min blogg

Inga kommentarer: